Laskiaispullia teki mieli tehdä kun näin Kettuterroristit- blogissa nämä pullat, sieltä se idea sitten lähti. Vähän erilailla tein... Täytteeksi laitoin karamellisoitua maitoa, vaniljasokerilla maustettua kermavaahtoa ja osaan banaaniviipaleita ja osaan puolukkahilloa

Liu lau laskiaista!! =)




Kommentit